Thursday, December 20, 2018

ROOM MATE

BILA masuk ukm nihhh aku disediakan dengan seorang room mate yang berbangsa china, tapi islam, and duduk sabah, nama dia Luqman Ali Wong. tapi aku panggil die Man je, die ni ade beberape habbit yang aku sendiri tak dapat nak adept, contohnya:

BURUNG HANTU:

siang bagaikan malam die, malam bagaikan siang die, tapi die pergi kela, hahahaha and die pandai bahagi masa, tapi kelemahan die adelah kurang bercakap.

JIN:
die adelah pengisap rokok murah tegar, bilik aku tu kiranya memang berasap jelaaaa, memang bau. aku ni bukan nya ape tapi aku terkene tempias bile baju aku berbau,  perghhhhh ramai gilaaaa yang tanyaaaa, sedij je aku hahahahhaahha'

LAYAN YIUTUBE:

kalau tngk die main hp je mostly die tngh main youtube, aku pun tak tau kenape, tapi macam tuh laaa, aku okay je

No comments:

Post a Comment