Thursday, December 20, 2018

KEHIDUPAN MAHASISWA TANPA MOTIVASI

aku ni seseorang yang suke motivasi, kalau seseorang tu ade motivasi die akan terdorong untuk buat sesuatu yang baik. aku dahagakan sesuatu yang bermotivasi. aku memang suke motivasi sebab aku akan rase lebih tenang. bila seseorang tu takde motivasi dalam hidup, die akan rase lost dalam hidup die, rase die memang malas gile.

bile rase lost ni, slalunye kite tak boleh belajar, selain tak boleh belajar rasa macam buat semue bende tak kena, aku percaya semua pernah rase tapi huhhhhhhhhh aku tak tau macam rase die.

kalau kita hilang motivasi jugak kite senang buat perkara yang bodoh, aku sendiri pernah rase, rase bodoh gile, macam tak percaya kite boleh buat bende tu, semua jugak sebab kita jauh dari tuhan jadi kita mesti ingat tuhan balik, buat balik ape yang disuruh dan tinggal ape yang


baca doa ini insyaallah kita akan termotivasi dan lebih tenangkan hati kita, insyaallah.
aku memang sarankan kalau mahasiswa macam takde motivasi ni just kembali kepada dia, insyaallah semuanya akan kembali normal , and one more thing jauhi maksiat huhuhh

No comments:

Post a Comment