Wednesday, December 19, 2018

MAJLIS KAWIN KAKAK PAR1T

bila kakak aku nak kawin, bapak aku bagi aku tugas untuk uruskan dari awal sampai akhir, jadi aku try lah my best untuk aku uruskan semua

dari penginapan keluarga sampai lah tentatif majlis.

keluarga aku dari johor, kami memang rewang waktu kenduri, kenduri kakak aku dibuat dekat sepang, Seri Dusun, best sebab ade penginapan yang selesa, Just RM4000 dapat 10 bilik untuk 3 malam dan plus tempat kawin semue lah tu.

Image result for seri dusun
gambar rumah
Image result for seri dusun
gambar ruangan majlis

best sebab suasana kampung dan selesa, sesuai untuk orang bandar yang nak majlis kawin dalam suasana kampung

berikut tugas yang aku buat


MAJLIS PERKAHWINAN KAKAK

Senarai jawatan/tugas :
Ayah : penyambut tetamu

Ibu    : penyambut tetamu

Kakak: Pengantin (enjoy your wedding).
            Pemberi maklumat dari pihak lelaki

Kakcik: Tugas-Tugas Khas
            Menjadi bendahari majlis (mengawal kewangan).
                        
Boi    : Event Manager (memastikan semua urusan berjalan lancar).
            DJ majlis (pengacara majlis).
           Merancang tentatif program.

Skop kerja sebelum majlis :
Tugas-Tugas Khas:
1.      Sepupu
a.       Tisya
b.      Aina
c.       Reaz
d.      Zack

2.      Pakcik
a.       Ayah E
b.      Ayah Su



No comments:

Post a Comment