Thursday, December 20, 2018

MEDIA SOSIAL MAHASISWA

media sosial sekarang ni makin berleluasa tauuu, pengguna paling ramai guna ialah dari mahasiswa, ade yang gunakan dengan betul , ada yang tak, MAHASIWA buat tu ada banyak sebab, antaranya sebab nak kenal orang, nak famous dan nak jadi businessman.

INSTAGRAM:
instagram sekarang antara yang paling banyak digunakan, sebab apaa? ntah laa aku pon tak tau, dah macam menagih dadah dahhh buat main bende ni, kalau korang nk tau mahasiswa ukm ni ramai yang buat business antaranya macam ni

ini adalah instagram dari seorang mahasiswa ukm, sambil belajar sambil buat duit. jadi korang tunggu apa lagi. heheh



FACEBOOK:
facebook bagi aku medium paling aku suke antara semua media sosial, facebook nih bagi aku merangkumi semuanya, dia ade video macam youtube boleh meniaga macam mudah.my dia jugak ade game. bagi aku facebook function dalam hidup aku.
'

nih contoh facebook aku, aku more tengok kepada gaming, so apa apa aku tengok dekat facebook je, live ke ape ke semua melalui FB..


YOUTUBE:
youtube nih medium yang baik dan tak baik ahhahahaha, tapi mostly aku akan guna dengan baik sebab apa-apa kalau aku tak faham sesuatu aku akan tengok youtube, contohnya belajar excel so aku akan tengok youtube nak bagi lagi paham.





No comments:

Post a Comment