Thursday, December 20, 2018

GIRLFRIEND MAHASISWA

mahasiswa-mahasiswa ni nakal-nakal sebenarnya, ade je yang nerd tapi mostly nk mencari pasangan, bile dah jadi mahasiswa ni ramai yang lawa-lawa sebab perempuan dah capai tahap kematangan dalam kecantikan.

GIRLFRIEND aku:
aku sebnarnya ade banyak GF, GF guess what aku ade berapa? hahahaha aku ade 21 Ex, mmmmmm aku memang suke main kan hati perempuan tapi lately ni aku dah insaf, aku dah setahun tak buat kerja ni. sebagai mahasiswa aku ambik tekad untuk rehat dari rapat rapat dengan perempuan. kenapa? sebab biala dah jadi mahasiswa ni, aku ada banyak tanggungjawab tapi so aku nak rehat dari couple.

YANG PERTAMA:
dia ni aku couple dari darjah 5 sampai sampai umur aku 18 tahun, dalam kata lain aku couple dengan die ni 7 tahun laaaa, mmmm die first love tapi endup die kate kitorang ni just cinta monyet je. hancur bhai hati aku.
okay ni gambar die, follow laaaa die hahaaha tapi jangan cakap dari blog ni, mati aku kene bunuh

YANG KE 21:
die ni Ex yang paling aku sayang sebab die sangat tahan perangai aku, lagi satu die faham perangai aku. Die bagus tapi masalahnya aku terpaksa lepaskan die sebab aku mahasiswa, aku ade cita-cita aku sendiri dan aku nak capai. lepas dah berjaya aku akan cari balik Ex aku yang 21 ni. harap-harap die still tunggu aku laaaa. haihhhhh

ni yang ke 21, orang kelantan, lawa baik dan aihhh perfect fo me, MU TUNGGU AKU DATANG hahahahhaahaaaa.

No comments:

Post a Comment