Thursday, December 20, 2018

CARA NAK RELEASE STRESS

aku seseorang yang suke stress sebab aku ade banyak tanggungjawab, waktu aku kat matrik dulu aku JPP, sekarang kat UKM pulak aku jadi somebody, aku ni tak tau lah. tapi aku ade cara nak release stress aku.

antara yang aku buat:

MAIN GAME:
aku memang suke main satu atau dua game waktu aku stress, biasenye main ML lah , sebab mudah, just bukak hp and main, selalu nye kalau menang stress aku hilang lah , kalau kalah bertambah lahhh ahahhahaha. tapi tuh laaa antara caranya yang aku guna.

aku ni pro sikit dulu, bile dah masuk uni aku perlahankan kadar aku main game sebab banyak komitmen lain. huhuuuuu

CHAT DENGAN ORANG:
aku memang suke chat dengan orang sebab aku rase chat nk satu rangkaian atau medium yang senyap tapi berkomunikasi jadi bile chat ni aku dapat release stress dengan cara komunikasi dengan diam. tapi selalunye aku chat dengan perempuan aka bagi harapan pastu aku blahhhh, macam tuh laaaa.
tapi takperlu lah aku bagi gambar hahhahhahaha'

BERSUKAN:
bagi aku bersukan ni bagus untuk release stress, aku selalu berjoging kalau aku stress sebab aku rase dapat satu feel yang aku tak boleh nak describe, aku sokong kalau nak main gym, gym tu bagus sebab ade trsck meal semue tu.
so ade banyak benda yang bagus kalau pi gym. yang detail tu korang boleh google

No comments:

Post a Comment