Wednesday, December 19, 2018

GAME MAHASISWA

haiiiii gaisssss.

hari ni aku nak kongsi tentang game game yang biase di main mahasiwa dekat malaysia dan seluruh dunia. mahasiswa ni bukan belajar je, ade sesetengah dari mahasiswa yang tak tau nak buat ape and dorang main game sebagai hobi dorang. ade banyak game yang ade dalam zaman 2020 ni. yang paling TRENDING ialah:

DOTA 2;



dota 2 ni under steam, benda ni free je tak kene bayar pon, kalau dalam malaysia mostly ramai melayu dengan chinese yang main. game ni ada since aku darjah 6 maknanya 2012, dulu kalau ada student lelaki yg tak main, kira noob gilaaaa doh hahahha. aku sebenarnya tak main benda ni sebab aku main benda lain.

PUBG:


PUBG ni game yang baru jugak laaa, baru 2 tahun tapi game ni lelaki perempuan main hahaha. PUBG ni satu game perang seakan akan war yang betul dekat dalam satu pulau. hanya seorang atau satu kumpulan je yang akan menang. dapat chiken diner bhaiiii.

FIFA ONLINE:

ranking ketiga yang terbaik dalam gaming komputer. aku tak main game ni sangat hahaha, aku asik kalah je, dengan budak pon aku boleh kalah main game ni.

No comments:

Post a Comment