Thursday, December 20, 2018

LUPA

setiap manusia ade kelmahan die yang tersendiri, macam aku, aku punye kelemahan aku ialah mudah lupa, tak kesah sekecik kecik bende sampai sebesar besar benda aku mesti akan lupa, aku sebenarnya perlukan orang untuk sentiasa mengingatkan aku,

hakikatnya aku kada sapa hahaaha, antara benda benda yang aku lupa ialah:

DOMPET:

harini aku hilang dompet aku, haihhh first time hilang betul-betul aku rase macam dah tak bernyawa dah ni, selalunya aku lupa tapi jumpe balik, kalini aku lupa tapi takjumpe dah , huhhhh sedih bak hang, dompet nih dah laaa ex aku yang ke 21 yang bagi haihhhhh sendu sat, sayangnye.....dalam dompet tu ade sejumlah wang yang agak banyak bagi aku tapi ntahhhh hahahahahaha sendu laaaaa

KUNCI MOTOR:

aku selalu lupe mana aku letak kunci motor, sebab takde tempat gantung hahahhaaaaa, ade sekali tuhh aku keje and aku pergi rehat kat mamak bile aku balik je aku lupe bawak kunci tuhhhh, lepas sejam aku kt tempat kerja aku baru perasan aku takde kunci motor, nasib baik lah mamak tu baik hahahhhahah

LUPA AKAN DIRI BERPUNYA:
selalunye aku suke chat dengan perempuan and cakap aku single tapi sebenarnye tak hahahaha, senang je nak dpt awek ni , janji kene single, pastu petik jari je weih hahahaha, so aku sarankan jangan laaaaa lupe akan diri tu dah berpunye hihihiih

No comments:

Post a Comment