Thursday, December 20, 2018

perpustakaan UKM

UKM ade satu perpustakaan yang merupakan perpustakaan terbesar dalam asia tenggara, aku nak bagitau serba sedikit tentang perpustakaan ni.


ade 5 tingkat tak silap aku, aku suka duduk dekat tikat ke tiga sebab bagi aku selesa, tepulang lah dekat orang, die suke yang mana.

tingkat tiga ni banyak buku-buku geologi, psychology and etc. aku suke tingkat tiga sebab boleh bising-bising dengan tenang

nih tingkat 3, best sebab boleh belajar by group and boleh agak bising, kalau rase nk alone boleh ke tempat sunyi yang dah disediakan, tempat tu aku pun tak tau macam mana hahahahaaaa, tapi asal aku lalu tempat tu je mesti orang pandang sebab bunyi kaki.

TINGKAT 4:

bila masuk-masuk ptsl je memang tingkat 4, dekat tingkat 4 ni ade macam-macam , sinilah tempat pinjam dan pulangkan buku dan tingkat 4 jugak ade tempat buku tamadun islam....

kalau tingkat 5 tu same je dengan tingkat 3 tapi die just banyak buku sains.








No comments:

Post a Comment