Thursday, December 20, 2018

MINAT

aku ade minat aku sendiri, aku minat macam-macam, minat aku lebih kepada dapat balik duit, aku tak suke bende yang tak mendatangkan hasil dekat diri aku sendiri. antara minatnya:

CAMERA:
aku suke camera sebab memang suka tangkap gambar orang, aku tak suke tangkap gambar sendiri sebab aku bukan fotogenik, aku ade camera canon 700D.
 canon ni bagus untuk shoot video, colour lawa, and bagi aku okay laa untuk beginers, harga die lebih kurang RM3000,

nak cakap pasal pendapatan pulak, pendapatan bile jadi camera man ni memang masyuk, kalau untuk wedding, sekali shoot video dalam RM1200.

HANDPHONE:
aku suke tengok handphone sebab aku suke tengok teknologi, teknologi bagi aku satu bende yang istimewa, and sentiasa berkembang. aku memang suke brand IPHONE sebab camera je, yang lain biasa. kalaulah ade phone yang ade camera yang baik, aku akan prefer phone tu dari IPHONE
tapi aku suke phone yang bateri die padu, charge kejap tapi tahan 2 hari, aku kadang2 dilema walaupun xde duit hahahahhaha

No comments:

Post a Comment