Thursday, December 20, 2018

KEHIDUPAN LEPAS UNI

aku tak tau kehidupan ni tapi ni nih laaaa yang aku target
aku dari aku FORM 4 ni aku dah buat satu target sampai aku 45 tahun. sebab ape? sebab aku nak berjaya hahahahahhaaaaaa.

aku targget SPM aku 8A, alhamdulillah aku berjaya dapat 8A, untuk aku sambung pelajaran




aku target masuk UKM satu nanti, alhamdulillah allah tunjukkan jalannya


aku jugak target bile aku umur 28, aku kahwin


bila umur aku 30 tahun, aku akan pastikan aku ade syarikat yang stabil, aku tak kisah samada besar atau kecil, aku cuma nak syarikat yang stabil

pada umur aku 40 tahun berazam aku nak dapat gelaran dato' insyaallah nanti.

kehidupan selepas uni ni mencabar, bagi aku uni ni just platform untuk kita lebih selesa pada kehidupan yang akan datang kelak, maksud aku kira die

No comments:

Post a Comment