Thursday, December 20, 2018

MINGGU PERTAMA MASUK UKM

aku ni dari KMP, aku sorang de Dari KMP yang masuk kolej keris mas dalam UKM ni, so bile dapat tawaran tu rase like sedih sikit laaa sebab x dapat dengan kawan2 KMP.

watu masuk UKM ni aku dapt 2 orang kawan waktu hari pertama, jiran bilik aku, dorang ni baik gile
kami ni dah macam sehati sejiwa. tapi salah seorang dari tu dah keluar UKM sebab ntah laaaaa aku pun tak tau, sorang lagi tu jadi kawan baik aku, nama die hanif.




die nih perform, walaupun die serabut kerje die jalan jeeeee, aku perati je, die ni orang johor. aku pon hahahah tapi kan die ni memahami laaa bagi aku, baikkkk mmmmm

bila masuk UKM ni minggu pertama tu dipanggil minggu mesra mahasiswa MMM, dalam minggu MMM ni kira penat jugak laaa, semua bende nak kene ikut, aku stress jugak laaaa, seminggu tu rase macam neraka do, kesana kesini huhhhhh, dah laaa UKM besar. mmmm


inilah gambarannya, dalam DECTAR, bestnya bila ade perang DECTAR




ni gambaran perang DECTAR..... hihhiihi

No comments:

Post a Comment