Thursday, December 20, 2018

KISAH HANTU ASRAMA PART 1

aku sebelum jadi mahasiswa aku ade duduk asrama and aku jugak ade duduk dekat kolej (kmp) lama laa bangunan nya, aku bukan ape bukan nak takut-takutkan korang tapi ni cerita betul..

aku cerita waktu aku jumpe hantu dekat asrama,

pada satu hari aku demam tau and esok nya exam, aku memang demam terok laaa, aku pulak tido kat katil atas sebelah tingkap, dekat denga bilik air. waktu tu pukul 3 pagi aku bangun sebab tak tahan kencing, biasa laa demam kan, tapi aku waktu bangun tu aku ade dengar bunyi orang jalan tapi end up memang takde, sape sebab kalau ade orang jalan mesti aku nampak sebab aku sebelah tingkap

aku bukak lampu study, lepastu suddenly aku tertidur balik tapi malangnya aku terbangun 15 minit kemudian tapi bile aku bangun tu sesuatu terjadi kat aku, tiba tiba lampu study tertutup, and aku dengar bunyi kuat gile kat keliling aku, bunyi nya macam kapal terbang yg rendah, dekat gile,
aku tak tau tu ape so aku tekup muka aku dengan selimut. 10 minit kemudian bunyi tu hilang.

tapi bunyi lain pulak datang, tapi bunyi ni buat aku tak sedap hati, aku nih dah laaa demam waktu tu lepas tu ade bunyi yang pelik pulak tu dekat hujung penjuru dalam bilik asrama aku, sorang pun tak bangun semue dah tido, aku try nak tengok, guess what ape aku nampak ? aku nampak sekor mahluk tenga merangkak kat atas dinding kat penjuru, sumpa rase nak nangis, bunyi tu mcm nak makan aku.

aku try tutup mata aku suddenly aku bukak mata lampu aku berkelip kelip nak bukak and bende tu takdedah,
orait ringkas je story aku......

No comments:

Post a Comment