Thursday, December 20, 2018

PEMAKAIAN DI UKM

Assalamualaikum, okay baik semua tau nak masuk UM, UPM and UKM ni bukan senang, dan apabila dah masuk jangan ingat universiti hebat-hebat ni strict, Uni ni tak strivt sangat, contohnya boleh tengok dari segi pemakaian, memang takde halangan nak pakai ape, tak payah pakai kemeja pun takpe, ade sesetengah tu pakai baju tidur je pi kelas pastu pakai selipar.

ni yang biasa mahasiswa UKM pakai, smart kannnn?
tak tengok aku pakai lagi hahahhahahaha, aku selalunya pakai sweater, sweater hitam ni bagi aku senang, sesuai dengan semua tempat. tak payah nak pikir pasal baju lain.

perempuan pulak kalau kat UKM ni style die macam nih jelaaaa, hahahah kadang kadang muak jugak, aku lagi suke yang pakai baju kurung macam tu, lagi nampak ayu dan macam gadis melayu
terakhir gitu huhu....

ni pakaian aku kat UKM ni, antaranya laaaa hehehheheeee, macam model kann huhuuh

1 comment: